Wednesday, October 3, 2007

Plaje

Inca din primul weekend am mers cu gasca celor trei emigranti la Gold Coast. Aceasta este o plaja aflata la sud de noi la vreo 50km. Nu am mai fost entuziast ca in tinerete cand la fiecare intalnire cu plaja din Costinesti primul lucru era sa sar in apa (poate si datorita faptului ca in iunie deja incepe sezonul „mai” rece (inca nu pot sa spun iarna, caci aceasta notiune in Brisbane are o cu totul alta conotatie – 5-8 grade noaptea, 23-27 de grade ziua). Am inteles ca daca mergi mai in sud (Melbourne, ai sanse sa prinzi o „iarna adevarata” ..insa nu atat de adevarata incat sa ninga). Majoritatea australienilor nu au vazut zapada niciodata in viatza lor.
Dar sa revenim ...

Australia are plaje foarte frumoase (Whitehaven, Whitsunday Islands, Queensland, Australia, este o plaja din top 10 plaje din lume, alaturi de mai celebra Waikiki Beach din Hawaii).

In Gold Coast e un loc numit “Surfer’s Paradice”. Whau! Arata bestial. E plin de hoteluri care sunt parca ridicate chiar pe plaja. Locul asta cred ca e mai celebru pentru viata de noapte decat pentru surf. Am povestit cu un coleg de-al meu filipinez care e pasionat de surf si mi-a zis ca is alte locuri unde poti face surf mult mai faine. Povestea s-a lasat cu o promisiune ca o sa ma si invetze cum sa “hit the waves”

In afara de Gold Coast am mai fost putin mai in nord la Sunshine Coast. Mi se pare ca nu e asa de comerciala ca si Gold Coast-ul si nici asa de aglomerata. Mai la nord e marea bariera de corali, loc ideal de scubadiving, insa toate astea … la vara.

No comments: