Tuesday, October 9, 2007

Wazzzap

Asta a fost ceasul desteptator de vinerea trecuta, cand in loc de alarma l-am auzit pe Marius (Cava pentru cunoscatori) la telefon la 6 dimineatza. Alaturi de el, fratele meu moldovean (a se citi Vali) si profesoara mea de biliard (Cora). Se pregateau de bauta de joi seara. Frumos ce sa zic! Unii se pregatesc de mers la servici si altii de party. Partea buna e ca dupa 8 ore le-am scris sa le urez un calduros „spor la munca” si sa ii anunt ca la noi a venit deja weekendul.

M-am bucurat mult ca i-am auzit si ii astept si pe viitor sa ma trezeasca la 3 noaptea cu un „Ma dusei sa trec la Olt” (cum au mai incercat odata sa o faca; doar ca atunci am scapat ca nu mi-au stiut numarul). Oricum am avut noroc ca m-au trezit, caci din greseala mi-am oprit alarma la ceas si dormeam ca un prunc.

Pe aici viatza „sociala” cu australienii se reduce la o bere dupa servici o data pe luna si cam atat. Tot cu romanasii nostri ne intalnim (vorba lui Mihai: „tata astia ne cheama la ei ca suntem nou veniti? Sau chiar le place de noi?). Cateodata imi pun si eu intrebarea asta .. sper sa fie cate putin din amandoua.

Saptama trecuta am organizat impreuna cu seful meu (Scott) o iesire cu colegii + nevestele la un pub in City sa vedem Marele premiu de F1 din Japonia (mai ales ca e unul din putinele premii care e pe fusul nostru orar). Doar pe mine si pe Scott (si pe nevestele noastre) ne-au interesat cursa; ceilalti au venit doar pentru bere si poate pentru cursele de cai. Din pacate nu a fost ziua Ferrari, cursa fiind castigata de Lewis Hamilton de la MacLaren spre bucuria celorlalti. Oricum a fost o dupamasa placuta, in care Alina mi-a facut jocul si s-a comportat ca o rusoaica veritabila, care, chiar daca nu a baut votca, a strecurat cateva povesti de KGB, de pana la urma i-a bulversat pe colegi care nu mai stiu ce sa creada de mine. Au inceput sa zica ca suntem spioni rusi .. si chiar azi m-a intrebat unul care e motivul pentru care am plecat din Romania.

Weekendul trecut toti developeri am fost invitati la alt coleg la un BBQ. Aici dupa cateva beroase am invatzat si celebra HAKA (vezi link) de la tovarasul meu neo zeelandez (pacat insa ca nu a vrut sa imi acorde revansa la o partida rugby).

Weekendul asta a fost mare tragedie in Australia .. echipa lor de rugby, Wallabies a fost invinsa de Anglia cu 12-10. Si duminica si echipa Noii Zeelande (All blacks) a pierdut in fatza Frantei (18-20). Favoritele au iesit inca din sferturi. Asa le trebuie daca s-au distrat cu echipe ca cea a Romaniei, li s-a urcat succesul la cap. Am inteles ca neo zeelandezii au construit un ceas imens care sa arate cate minute mai sunt pana in finala. Banuiesc ca l-au distrus dupa meciul de duminica. Asa ii daca nu vad soccer vorbesc de rugby....

Am aflat cateva povesti interesante despre colegi (de exemplu unii dintre ei au lucrat cativa ani in Londra, Scott are 33 de ani (desi eu credeam ca e spre 40), Tim are 2 barci, Neil (gazda) are saptamanile viitoare nationalele la volei, etc).

Un lucru inedit mi s-a parut ca gazda avea trei gaini „uriase” (zicea ca le-a cantarit sa vada daca nu cumva is obeze). Fiecare avea nume, ce mai .. „pets” in adevaratul sens al cuvantului. Cica ii fac in medie cam doua oua pe zi, si a incercat sa ne spuna cum ouale „de taran” (vorba lui taica-mio) nu sunt albe ca cele din comert si au galbenusul mai portocaliu. El nu stie ca bunica mea a avut acasa vreo 20-30 de gaini (care tot cate 2 oua faceau) :) Pana la urma le-a dat drumul prin gradina si ne-a invitat sa le magaiem, sa le tinem in brate. Mi-am zis eu ... poate pe varza.

O alta chestie interesanta a fost ca in invitatie a fost specificata si taxa de participare: 10 dolari. Ca veni vorba de obiceiuri: Aici daca te invita cineva in oras, nu inseamna ca iti plateste masa. O colega ne-a chemat sa sarbatorim impreuna cu ea ziua de nastere la un pub, si sincer sa fiu .. ca romanu’ m-am asteptat sa dea macar un rand de bere (m-am gandit ca mancare la 30 de oameni nu poate fi vorba). Nici poveste! Mai mult decat atat cativa colegi au mers si i-au cumparat ei ceva de baut. Pai i-am anuntat si eu ca saptamana viitoare e si ziua mea! Si apoi tot la doua saptamani....

Hai sa traiti bine!


Cheers,


Dorin


P.S. Acum incepe sezonul furtunilor, sezon in care umbrela e inutila :) ... Va trimit niste mostre de fulgere ce le-am vazut ieri pe cer (parca niciodata nu am vazut mai multe fulgere in acelasi timp), iar aici e un link unde poti vedea pe net un radar cu furtunile care vin peste Brisbane.


2 comments:

Anonymous said...

Salutare,

Am ramas surprins ca la ora aia erai up; la voi chiar rasare soarele mai rapid nu gluma:).
Mail-ul de "revenge" a fost dureros :(.
Pentru Ma dusei la Olt mai trebuie sa ne pregatim; bine ca nu ai auzit cum cantam in drum spre Cheile Butii.
Sper ca esti pe Vodafone Australia si nu alta retea :). De fapt vad eu cand vine factura.

Ne auzim :).

Cava,

Anonymous said...

just send me the bill :)

Dorin