Wednesday, October 17, 2007

96 ...

De ceva vreme am vazut o reclama la o banca a carei titlu m-a intrigat (100 de lucruri pe care ar trebui sa le faci in viata). Bineinteles ca banii nu is nici o problema ... mai ales ca poti lua credit de la ei pentru ...doar 11.24% pe an (vezi link) Le-am citit cu atentie si m-am bucurat ca am reusit sa fac cel putin 4 din acestea.

De care is cel mai mandru e numarul 11 (ordinea nu cred sa conteze) - „bungee jumping”-ul pe care l-am facut in Muntenegro. Altul chiar acum il experimentez (80. live overseas – sa traiesc in alta tzara).

In afara de astea mai sunt cateva care imi sunt la indemana (de ex. 27. sa imi las mustata).

Altele interesante mai sunt:
4. sa alergi la maraton
12. sa mananci ceva prins de tine
26. sa pasesti pe covorul rosu in seara Oscarurilor
34. sa iti petreci o noapte intr-o casa bantuita
50. sa canti la chitara pe scarile Madison Sqare Garden
78. sa conduci pe Route 66
98. sa te scufunzi printre rechini
15. sa inveti tango, etc.

Intre ele, bineinteles ca is cateva care is facute pentru australieni:
57. sa ii vezi pe Wallbies (asta ii echipa de rugby a Australiei) jucand cu Anglia la Twickenham
6. sa calatoresti dintr-o parte in alta a Australiei.

.. si cateva clasice:
8. sa plantezi un copac
1. sa saruti un movie star :)
3. sa iei un taxi spre aeroport si sa te urci in primul avion.

Am cateva pe „todo list”.. insa o sa le amintesc pe masura ce o sa le realizez. O sa incerc sa realizez mai mult de 4 in urmatorii 30 de ani :)

Din ciclul "cate o jucarie pentru copilul din mine", tocmai mi-am luat skateboard. Au trecut doar vreo 20 de ani de cand m-am dat pe primul meu skateboard facut dintr-o placa de lemn si patru rulmenti.

Prima victima a lui a fost Mihai care si-a julit barba. Eu deocamdata am scapat...deocamdata....

5 comments:

Anonymous said...

Un sfat: nu-ti lasa mustata!!!

Greti

Silviu said...

salut,
fain fain. să ne trimiţi poze cu tine pe skateboard, cred că e amuzant. din listă, toţi am făcut câte ceva (eu am fost pe route 66, am plantat un pom, am fost pe covorul roşu (chiar dacă nu în seara oscar :P ). nu e vreun link cu toate cele 100 să ne facem şi noi nişte TODO lists? :)

toate cele,
silviu

Silviu said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Skip no 27 ;)

Anonymous said...

Hei Silviu,

am gasist dupa cateva zile si link-ul cu toate 100 de lucruri. Check it out!

Cheers,

Dorin