Sunday, October 14, 2007

Made in Australia

Mergeam saptamana asta pana la un cabinet medical sa mai rezolv niste probleme cu vaccinarile copiilor. Si vad scris ca ei vor sa doneze paturi crosetate la spitalul St Josef. Ma gandeam ca strang bani pt asta, dar nu! Era un gem mare de mohair si andrele cu toata treaba inceputa si scria ca, daca vrei sa tricotezi cateva randuri pana iti astepti randul la doctor, ei va multumesc pentru contributie! Mi-a placut ideea lor ingenioasa de a ajuta oamenii sa ajute pe altii. Eu numesc asta: abordare made in Australia.

Astazi am fost la Gold Coast la o baie si plaja. A fost vreme tare buna, soare, asa ca am dat pe copii bine de tot cu crema. Si noi ne-am dat, dar mai in graba si am scapat niste zone. Asa ca sa ma vedeti acum, sunt ca zebra. Se vede clar unde a ajuns crema si unde nu. Gatul mi-e rosu si bratele pe interior, mici zone pe ici pe colo rosii. In rest e ok. Aproape ca se poate distinge urma degetelor cum am dat cu crema. Ei bine, chestia fierbinte care mi-a facut petele eu o numesc "sun made in Australia".

De mult timp tot vreau sa va povestesc despre oamenii de aici. Si in curand o voi face. Dar ca un preview: in viata mea n-am vazut atatia ochi albastri. La mine la serviciu toti care sunt australieni (de 2 generatii, nu i-am numarat pe aia din parinti emigranti) au ochi albastri. I-am vazut si pe colegii lui Dorin si pe nevestele lor si toti au ochi albastri. Unii bat in verzui, altii in gri, dar totusi albastri ... Si culmea e ca am realizat destul de tarziu asta. Nu stiu cum se poate, genetica pe care am invatat-o eu cu gene dominante si recesive interzice asa o inflatie de ochi deschisi la culoare (gena slaba). M-am gandit si la ce australieni stiam eu inainte sa stiu aici. Pai stiam de Nicole Kidman, Mel Gibson, Lleyton Hewitt, Neil Robertson, Steve Irwin si Russel Crowe. Gresesc eu sau toti au caracteristica in discutie? Parca si Iulia mea are ochii mai albastri de cand am ajuns aici. Well, eu asta numesc "blue eyes made in Australia".

In curtea noastra, dupa ultimele ploi, a crescut o mica jungla. Iarba a prins curaj si s-a facut lan. Si seara nu ma prea avantam nici sa intind o haina, ca aveam impresia ca misuna prin iarba aia tot felul de lighioane. Am vazut odata o broasca, cam cum erau si in Romania, buboasa si urata. Mi-a zis cineva ca sunt broaste otravitoare, ca si crocodilii daca le mananca mor. Dar eu nu-mi fac griji de ele, ca nu vreau sa le mananc si nici ele nu ma pot manca pe mine, asa ca am facut pace. Intre timp am si tuns iarba scurt si a fugit la vecinul care are vegetatie mai abundenta. Asa ca ne-am despartit pe moment. In schimb soparlele geko sunt in continuare favoritele noastre. Sunt mici si tare simpatice si daca lasi usa deschisa imediat intra in casa. Pana acum le-am tot scos afara, dar poate o s-o lasam odata pe una ca animal de companie. Cica mananca insecte si canta :). Ce vrei, lighioane made in Australia.

O saptamana frumoasa sa aveti, prieteni made in Romania,
Alina

1 comment:

Unknown said...

Bey, Russell Crowe e kiwi din Welly... :)