Thursday, November 15, 2007

Din nou ... Induction day

Poate parea putin ciudat, insa azi, dupa cinci luni si doua zile de cand lucrez am avut adevarata „induction day”. De data asta tipul care ne-a vorbit a fost unul dintre sefii de la Dialog. A fost interesant caci ne-a povestit o gramada de chestii de la istoria companiei fondata in ‘79 pana la viziunea companiei. Prietenenii de la Siemens isi mai amintesc cum toate „all stuff meeting”-urile noastre incepeau cu „our vision”.

O sa revin cu mai multe amanunte care mi s-au parut interesante legate de aceasta sedinta, insa in postul de azi vreau sa scriu doua vorbe despre senzatia pe care am trait-o azi.

Am avut un sentiment ciudat de deja-vu cand am ajuns in fata sediului Dialog. Mi-au venit in minte momentele de acum 5 luni in care eram destul de emotionat cand ma gandeam la intalnirea ce avea sa o am cu cei doi oameni tehnici care conduc proiectul in care ma aflu azi. Intentionat am ajuns cu cateva minute mai repede ca sa stau pe aceeasi banca pe care am stat acum 5 luni.

Deosebirea era ca acum nu ma mai astepta interviul care sa stabileasca daca aveam sau nu sa fac parte din aceasta mare echipa care e Dialog. Poate de aceea si emotiile au lipsit. Si nici nu am mers la meeting cu o ora mai devreme :)

Deocamdata doar atat de aici din „down under” ... caci pentru mine ziua de azi a fost o zi de lucru de 16 ore (dupa servici am participat la un seminar de network marketing). Am vrut sa fiu consistent si sa public acest post miercurea, chiar daca a fost mai scurt, si sa nu imi dezamagesc „fanii” (a se citi maica-mea si sora-mea) :)

Ca si o curiozitate referitoare la blog: am ramas surprins sa vad ca de la inceputul lunii am avut pe blog 264 de accesari dintre care 90 au fost oameni care au revenit. Inca o chestie care mi se pare incredibila e faptul ca suntem cititi din oameni din 7 tzari. Whau! Stiu ca cifrele in sine nu sunt "colosale", insa mie mi se par enorme. Cand Alina a venit cu ideea sa faca acest blog, m-am gandit ca poate o sa ne citeasca familia si eventual unul, doi prieteni, care din cand in cand se mai intreaba "Oare ce mai fac aia?". E incredibil Internetul cum poate strange impreuna o gramada de oameni imprastiati pe tot Pamantul.

Mersi pentru voturi! Iar cei care nu ati votat deja, va rog sa o faceti.

Cheers,

Dorin, baiatu de la Dialog.

2 comments:

Anonymous said...

eu nu citesc de pe site, ci din feed, si cred ca nu sunt numarat.. cine stie cati altii sunt la fel ;)
keep on walking (writing and stuff)...
mircea.

Anonymous said...

salut Dorin!

Eu sunt Johnny, asa ma numesc prietenii, si este intradevar interesant ca esti in tinutul "down under" este usor sa intri intr-o companie sau trebuie sa pleci ca in alte tari, cu joburi "entry-level" sau in constructii sau agricultura