Tuesday, September 25, 2007

Chiulangita cronica ... sau o zi de primavara cu fiul meu

Vinerea trecuta am profitat si eu de prima zi din vacantza de primavara a lui Mihai si m-am gandit ca ar fi bine sa petrec ceva timp impreuna cu el, asa .. ca barbatii. Asa ca mi-am sunat sefu si i-am spus ca nu prea am chef pentru lucru si ca vreau sa imi iau a sick leave. Am voie sa imi iau vreo 10 astfel de zile pe an fara sa dau nici o explicatie (doar treuie sa dau un telefon si sa le zic ca nu ajung la servici).

Dupa ce am dus-o pe Iulia la gradi, am mers cu Mihai shopping de unde am luat o gramada de prostii (support de chitara, rummy, etc).Apoi am mers la un teren de fotbal din apropiere si am facut un antrenament (pase, duble, ture de teren, tras la poarta, etc) .. ca deh .. doar am fost antrenor la Cookies, echipa departamentului, nu? Daca am reusit sa castig cu Cookies 9 meciuri din 10 si am ajuns in sferturi de finala (dupa ce inainte cu trei sezoane am facut doar un singur punct), trebuie sa scot fotbalist din Mihai. Cand mi-a zis ca el e singurul din clasa care poate sa traga un sut in minge de ajuge cat ii el de mare, i-am zis “good job”, insa apoi mi-a zis ca de fapt ceilaltzi baieti trag pana la inaltimea copacilor din curtea scolii :).

Mi-am zis ca asa ceva nu se poate .. macar la soccer sa fie mai bun decat australienii astia. Trebuie sa lucrez mai mult cu el la chestiile astea sportive, ca la chestiile legate de scoala e destul de studios (seamana cu Alina).

Mersul la tae-kwon do l-a facut sa ii creasca increderea in sine si mi-a zis ca l-a capacit pe unul la after school, care s-a legat de el. Acum intre noi fie vorba, baietelul era mai mic decat el ca varsta, dar te mai uiti .. detalii :). Oricum artele martiale te invatza sa nu te bati si te invatza ce e disciplina. Pe card-ul meu de grading sunt trecute cele 4 scopuri ale tae kwon do-ului:
Modestie
Perseverenta
Stapanire de sine (self control)
Spirit neinfricat (indominable spirit)

De la celebrele genoflexiuni pe care le facea cand umbla deschultz prin casa, sau cand facea prostii, acum baga serii de “twenty push-ups” (20 de flotari).

Dupa antrenamentul de la fotbal, am venit si am facut impreuna cu el curat prin casa am spalat rufe, am facut de mancare, ca .. pana la urma eram casnici amandoi (si am sperat ca astfel sa scapam si de bataia Alinei ca am stricat o gramada de bani). Apoi drept recompensa pentru frumoasa zi petrecuta impreuna am mers la McDonald‘s. Chiar daca cred in continuare ca acolo se serveste junk-food, asta e a doar a treia oara in astea trei luni cand mergem ..asa ca a fost ok.

Am mai mers la un prieten de al meu si am buchisit un pic la chitara, dupa care am fost in parc sa ne dam tot felul de liane si apoi am mers sa recuperam copilul mic (a se citi Iulia) de la gradi. Parcurile de aici sunt diferite de cele din Romania. Adica in loc de traditionalele topogane, aici sunt “spider-nest” (panze de paianjen), si tot felul de chestii pe care te potzi catara, si in loc de scari is tot felul de lanturi de care sa te tragi ceea ce il face pe copil sa se chinuie putin mai mult. In parcul de langa noi e un teren mic de basket, in care imi mai incerc “talentul”, un monkey bar (bara din aia pe care te duci in maini) si au o groapa de nisip care are un mic excavator.

Pe seara ne-am intalnit la un “pahar” de vorba si cu Adi si Mari (care acum stau in casa proprietarilor, caci acestia sunt in Romania) si am pus tzara la cale in timpul unei partie de rummy.

In concluzie: o zi superba de primavara petrecuta cu un omuletz deosebit.

Reporter de servici,

Dorin

P.S. Incerc ca rubrica mea sa apara miercurea, deocamdata editia e saptamanala, insa cine stie, daca o sa am cititori care sa ma motiveze sa scriu vrute si nevrute ...

BTW... am modificat setarile blog-ului si acum puteti sa puneti comentarii, chiar si daca nu va autentificati cu parola voastra de pe Gmail. Asa ca ... scrieti-ne!

2 comments:

Anonymous said...

parca imi vine si mie sa fac un baiat al meu ;)
mircea.

Anonymous said...

Mircea, daca vrei iti fac eu unul :)