Monday, June 16, 2008

Still alive and kicking

Am revenit... TADA!

Nu, n-am murit. Nici n-am uitat de prieteni. Si nici nu am pierdut placerea scrisului.

Am luat doar o scurta vacanta... de la scris pe blog... ca de la restul activitatilor nu stiu cand se intrevede vreo vacanta.

Intre timp, am incercat sa rezolvam o multime de probleme. Pe unele am reusit, pe altele nu. Suntem inca in priza.

In 31 mai s-a implinit un an de cand am aterizat, buimaciti si cam dezorientati pe aeroport in asa numitul "Sunshine State". Imi amintesc si acum briza si soarele care zambea prietenos.
Peste un an, nu stiu cum se intampla, insa parca o luam din nou de la inceput. Ca intr-un joc unde am terminat un nivel si, brusc, fara pauza, trecem in urmatorul. Unde, oarecum, o luam din nou de la zero...

Pana la urma ne-am luat o casuta. V-a povestit Dorin de experimentele noastre in ale imobiliarelor. In cele din urma un investitor indian din Sydney a acceptat o oferta de-a noastra. Avea o casa in Brisbane unde tinea chiriasi si vroia s-o vanda ca sa isi renoveze/modifice alta casa(e). Imediat ne-am si mutat. Din nou. A treia casa in care locuim in Australia.

Dorin a terminat proiectul unde lucra la Mental Health. De maine va incepe altul. Alta locatie, alt client, alta echipa. Alta pozitie, alte emotii, alt program.

Se apropie sfarsitul de an financiar. Mi se termina contractul, iar din 30 iunie (ultima zi de an financiar) nu va mai fi finantare pentru proiectul pe care am fost angajata. Seful meu mi-a spus ca vrea sa ma mentina si sa-mi prelungeasca contractul pe un alt proiect, insa deocamdata nu e nimic sigur. Depinde de sefii lui si de finantarile celorlalte proiecte pe care le are. Daca nu iese schema,va trebui sa-mi caut altceva. Viata de contractor :)

Si, in afara de asta, multe bucurii.

Am fost 3 zile in Melbourne unde ne-am simtit super. Am intalnit niste oameni de milioane, de la care am furat (sper) un pic de energie si putere (nu doar lucrurile rele sunt contagioase :)). Am bifat 2-3 obiective turistice, lucruri pe care ne doream mai de mult sa le vedem (pista de Formula 1, arena de la Australian Open). Foarte fain statul asta, Victoria, oarecum diferit de clasica Australia, are un aer european, ne-am simtit ca acasa.

Si cea mai mare bucurie:
Parintii mei au primit viza si ne vor face in curand o vizita. Va dati seama ca numar zilele ca si copiii cand se apropie Craciunul :).

Sper ca in urmatoarele posturi sa povestim mai pe larg despre toate astea.
Toate cele bune si o vara calduroasa, dar nu chiar caniculara.

Cheers,
Alina

No comments: