Thursday, July 19, 2007

Joaca s-a terminat ... sau ... fun before „the fun”

Azi e ziua cea mare, ziua in care incepe proiectul. Azi e ziua pentru care ne-am pregatit ultima luna. Dupa 4 prototipuri si o multime de incercari mai mult sau mai putin reusite, a venit vremea sa terminam experimentatul si sa incepem sa devenim productivi. Tot azi e ziua in care se ingheatza specificatia (pana ieri inclusiv s-au tot schimbat).

Inca incepand de vineri mi-am schimbat biroul. In sfarsit dupa o luna de munca am ajuns sa lucrez intr-un birou cu vedere la „Liqueur store” (a se citi cu fereastra). Am schimbat locul cu Emmanuel (unul dintre filipinezi) care cu cateva zile inainte mi-a zis „Hey, if you work hard, in couple of years you’ll have a desk like this)” (NR. Daca muncesti din greu, in cativa ani o sa ajungi sa ai si tu un birou ca asta). I-a cam picat fatza cand a vazut ca m-am mutat in locul lui .. insa i-am zis „thanks for the advice” (mersi de sfat). A bombanit toata ziua „f_king russian”).Oricum am zis ca ii dau de baut o bere si sa cadem la pace. De fapt i-am dat mai multe, caci tot vineri la ora 12:45 sa terminat saptamana de lucru cu o petrecere (asa numitul „fun before fun”).

Am mers la un local unde se bea bere :) Am avut rezervat un sfert de pub. Cand am ajuns acolo am primit un fel de bratari verzi pe care scria VIP si ne-a spus ca barul e liber. Am inceput cu bere + mancare (aripioare de pui, carnaciori, pizza, cartofi prajiti, etc). Dupa aia am trecut la lucruri mai serioase (a se citi Redbull cu votca, $17). Dintr-o data au inceput sa se stranga relatiile.

La inceput am jucat biliard la masa 2. Parca ii mai ciudat sa joci biliard aici (in primul rand bilele sunt mici, ca cele de snooker) si au doar doua culori (rosu si galben). Apoi au venit sa imi spuna si alte reguli, insa dupa cateva minute le-am spus care sunt regulile pe care le stiam eu :). Asa ca am inceput sa mai intre si din bile. Insa uitandu-ma in jur mi-am dat seama ca joc la masa “imigrantilor” (jucam cu cei doi filipinezi, un indian si un israelian). Pe cand la masa 1 juca sefu Tony, cu Greg si cu Tim (adica sefii) + Kim (va mai amintitzi de Kim?? Asistenta lui Tony). Mi-am dat seama ca trebuie sa ma infiltrez la masa lor daca vreau sa fiu la masa „bogatilor”. Am profitat de un moment de acalmie dupa ce s-a servit masa si i-am provocat pe Greg si pe Tim. Ba mai mult decat atat le-am zis ca o sa joc cu una din testeritze. Cam cu tupeu din partea mea ... Dar bineinteles ca am avut bulan. Tipa juca destul de bine (ori baga bila, ori o lasa foarte aproape de gaura).

Asa ca mi-am facut numarul .. am facut ce stiu mai bine. I-am batut si am facut si misto de ei. Partea funny a fost ca si mi-au iesit niste lovituri pe care in mod normal (poate ca fara Redbull votka :) ) nu mi-ar fi reustit. Cora, daca m-ai fi vazut ai fi fost mandra de mine!!! Am jucat ca pe Eurosport! Una peste alta a fost super fain. Si nu i-am batut o data .. ci de fiecare data. Le ramaneau 5,6 bile pe masa, pe cand noua ne ieseau lovituri cu doua mante. Asa ca mi-am castigat porecla de „pool master” (tot ce mai tre sa fac e data viitoare sa stau si sa nu stric ce am reusit sa fac vineri).

Continuarea ... doar pe mail :) (nu uitatzi ca citeste si mama blogul asta).

BTW. Cand am ajuns acasa ce sa vezi petrecere mare. Dadea Adi de baut.
S-a angajat. Primul interviu cu angajatorul, primul job!! Super! Sa vada si el ce frumos e la munca :)

Live with passion!

Dorin

1 comment:

Nini said...

Si bineinteles scorul ... 5 - 5