Wednesday, February 3, 2010

Un an de nota 10 ....

Va salut prin intermediul blogului si va doresc (chiar daca cu o luna intarziere) un an de nota 10!

Ca de fiecare data la inceput de an ma gandesc despre ce sa va scriu. Sunt multe subiecte despre care as putea scrie si care ar putea sa intereseze pe cine citeste randurile astea, insa vreau sa incep blogul de anul asta cu ultima mea isprava. Azi m-am inscris la un “fun run” o cursa caritabila de 10 km.

Se pare ca am prins gustul de anul trecut de a amesteca doua lucruri care mi se par importante caci te definesc ca individ. Prima este miscarea (un lucru care mi-a placut sa il fac de o viata) si cel de-al doilea: privilegiul de a “ajuta pe cineva”, de a da ceva inapoi ca un semn de multumire ca ai primit destul. De data asta fondurile o sa fie donate copiilor cu probleme de la Royal Children’s Hospital Foundation.

Si totusi ce are special aceasta cursa?? Un lucru ar fi ca numarul de participanti la acest eveniment e limitat: 5000 de oameni. Insa lucrul care o face speciala e ca o sa fie pe sub pamant .. mai precis printr-un tunel care s-a construit pe sub intreg “down-town” Brisbane.

E cursa de inaugurare a unui proiect de 3 miliarde de dolari. E sansa mea sa alerg la 60 m sub Brisbane river ...




Mi-am propus ca pentru aceasta cursa sa strang 200 de dolari. Partea faina e ca orice "ma poate sponsoriza". Aici e link-ul unde o puteti face! Sau puteti da click pe imaginea din dreapta care contine logo-ul cursei.

Consider ca orice dolar dat este pentru o clauza nobila! De asemenea pe link-ul ala o sa vedeti cati bani am strans.

Asa ca o sa scurtez postul asta si sa imi pregatesc planul cum sa atac acesti 10.000 de metri astfel incat sa fiu cat mai rapid. Daca tot se face istorie cu aceasta cursa, ar fi frumos sa imi bat recordul personal de anul trecut de 49 de minute.

Mai am 25 de zile ... antrenamentul incepe ... acum! Cu un somn bun, ca de maine dimineata incepe "distractia"

Dorin

2 comments:

Sebi Soveja said...

Numa pentru asta si tot merita sa pleci din Romania. Bafta mare si sunt sigur ca o sa strangi mai mult de 200 si la fel de sigur sunt ca scoti mai putin de 45 min.

Dorin said...

Multumesc Sebi de incurajari! Mi-ar placea sa reusesc pe ambele planuri... insa vorba romanului: Om trai si om vedea! 19 days to go!