Monday, February 22, 2010

Goal achieved


Acum trei saptamani va spuneam ca am doua target-uri pentru cursa asta: strangerea a 200 de dolari si obtinerea unui timp bun (sub cel de anul trecut de 49 de minute).

Amandoua mi se pareau mai mult niste vise datorita timpului scurt de pana la cursa.

Primul obiectiv a fost chiar depasit. Pana in momentul in care scriu aceste randuri am reusit sa strang 250 de dolari australieni. Sunt super fericit caci parca inca odata s-a demonstrat ideea ca nu conteaza in ce vremuri traim, si cu toata recesiunea in care suntem (sau de care tocmai am trecut) exista oameni care se pot desprinde de problemele de zi cu zi si sa faca astfel de gesturi atat de nobile.

Acum tine de mine sa imi bat si recordul meu la alergat 10 km. In sensul asta saptamana trecuta am alergat in patru zile 32.19 km , am inotat si am jucat tenis de camp. Inca mai trebuie sa imi imbunatatesc alergarea cu vreo 6 minute, insa vreau sa cred ca totul este posibil vorba celor de la Adidas (Impossible is nothing).

Am aflat cateva detalii despre aceasta cursa de la seful meu (Americanu’) care o sa alerge si el duminica. Intreg traseul e in forma de “V” avand punctul cel mai de jos la 80 de metrii sub pamant. Traseul o sa fie in forma de cerc asa ca o sa am doua urcari (la mijlocul cursei si la sfarsit).

Multumesc inca odata sponsorilor mei, oameni minunati care mi-au demonstrat ca inca lumii ii pasa! Asta ma motiveaza sa ma antrenez si mai tare!

Inchei postul asta cu un citat care l-am gasit pe un jurnal de antrenament pentru maraton:
“If my mind can conceive it, and my heart can believe it, I know I can achieve it!” (Jesse Jackson) (N.R. Daca mintea mea poate sa conceapa un lucru, si inima mea crede in el, stiu ca pot sa il realizez!)

Dorin

No comments: