Monday, February 8, 2010

Golden boy

Trebuie sa recunosc ca in momentele astea cand scriu aceste randuri sunt miscat atat de povestile cu copiii suferinzi care apar in filmuletele de pe link-ul din post-ul precedent, cat si pentru faptul ca inca inainte de a face cunoscut acest link deja am primit 50 de dolari.

Mersi Mariuse! Si ii multumesc si donatorului anonim! Donatiile voastre au facut, in decurs de doar cateva zile, ca banii stransi sa ajunga la 25% din target-ul propus.

Asta imi demonstreaza ca inca mai sunt cititori pe acest blog si ca in pofida faptului ca postez destul de rar, prietenii care citesc aceste randuri, nu numai ca dau dovada de rabdare, dar mai au si un suflet bun.

Acum sa revin la metoda de antrenament...

Ca sa ajung la conditia fizica de anul trecut cand am alergat la Bridge to Brisbane, pe langa mers la sala si alergare, m-am reinscris la inot. Asa ca saptamana trecuta am alergat in vreo 3 zile, am fost la inot, am jucat tenis si .. cricket. Moment istoric caci sunt probabil singurul bargaoan care a jucat sportul asta. Sper ca acest lucru sa imi creasca sansele de a ajunge primar la mine in sat :)

Mi-am mai angajat si un antrenor care se ocupa de alergarea mea pe sosea. Initial am incercat sa alergam impreuna, insa se pare ca are nevoie de antrenament mai mult decat mine. Asa ca am ajuns la un compromis: el merge pe bicicleta, iar eu incerc sa ma tin de el. E o solutie win-win, amandoi avand de castigat. Cat despre plata ... asta se reduce la cateva imbratisari si niste vorbe de incurajare. Ati ghicit: e vorba de baiatul meu Mihai.

In momente ca acestea, vazand prin ce necazuri trec unele familii cu copiii lor, nu pot decat sa ma gandesc cat sunt eu de norocos ca am doi copii sanatosi. Ei sunt copiii mei de ... aur.

Inchei aici emisiunea din seara asta, insa promit sa revin

Dorin

No comments: