Tuesday, September 17, 2013

Los Angeles - Déjà vu

6 ore de zbor si 4000 de km mai tarziu am ajuns pe LAX.

Bucuria mea ca am condus in Hawaii si ca mi-am amintit cum se circula pe dreapta a fost de scurta durata dupa ce am vazut drumul pe 6 benzi bara in bara de la aeroport pana la hotel. Am fost inspirati sa luam un shuttle-bus in loc de un taxi si am "impartit calatoria" cu inca o pereche de tineri care au fost dusi pana la un hotel de langa Disneyland.

Chiar daca ziua de cazare incepe la ora 3 pm, receptionista a fost super de treaba si ne-a dat camera imediat ce am ajuns. Asa ca dupa un dus revigorant am iesit sa gasim ceva de mancare la restaurantele din jurul hotelului. Mergand pe strada am trecut pe langa niste magazine unde acum 14 ani mi-am facut ceva cumparaturi. Stranie senzatie! Parca m-am intors pentru moment in timp, doar ca de data asta eram cu un junior care imi zice tata :)

Astazi ne-am gandit sa fie o zi mexicana (o sa vedem sau nu daca decizia a fost inteleapta maine cand o sa mergem in excursie la Las Vegas), asa ca am inceput cu un breakfast cu pizza mexicana + doua taccos la Taco Bell. Ne-am saturat cu un singur meniu si dupa ce ne-am re-umplut paharele de suc (care cred ca au fost de cel putin un litru!) ne-am intors la hotel sa tragem un pui de somn.

E o experienta interesanta pe care o traiesc acum cu Mihai. Parca in Australia nu mi-am dat seama cum ii trece toata ziua, dar traind in aceeasi camera inevitabil ascult muzica pe care o asculta si el si vad Instagramele sau alte chestii care il intereseaza.

Apoi am decis sa consumat vreo 10 calorii din cele 2000 mancate la micul dejun, astfel am mers la o baie in piscina hotelului. Ne-am simtit privilegiati caci am fost singurii clienti. Asa ca am profitat si dupa cateva bombe si un mini-concurs de inot (Yes, inca il mai pot invinge pe disante scurte) ne-am lafait pe sezloangele din dotare. Ne-am bucurat de soarele californian care nu te arde ca cel de la noi.

Mai tarziu ne-am intalnit cu un fost coleg de-al meu de facultate si cu sotia lui. Iulian si Monica sunt aici de vreo 12 ani si ambii sunt profesori universitari (Iulian la o facutlate de calculatoare din Riverside California, iar Monica preda econimie la o universitate din Tuxon, Arizona). Oameni super faini!

Mi-am luat o cartea de telefon de la AT&T si am taiat-o la ocean. Ne-au dus la ceva plaje din Orange County care mi-au amintit de la plajele de la Boni Beach din Sydney. Case de zeci de milioane, iarba verde (bineinteles ca e udata zilnic, ca nu prea ploua in LA) si oameni relaxati (chiar pentru o zi de luni dupamasa).

Apoi am mers la Huntington Beach, plaja la care veneam in 1999 cand am stat in Anaheim. Parca neschimbata! Aceleasi shop-uri si restaurante.

Seara s-a incheiat cu un fahita la un restaurant autentic mexican. Nu ii greu sa gasesti restaurante autentice caci mexicanii sunt dominanti aici in California. L-am gasit dupa ce am citit review-urile pe Yelp. Mancare ieftina si super gustoasa. Stii ca o nu ai dat gres cu alegerea cand vezi oala mare care se afla pe "soba" si cand iti tranteste pui-ul pe gratar in fata ochilor tai :)

A fost cea mai buna fahita pe care am mancat-o vreodata. Parca nici nu se compara cu cele pe care le-am facut eu cand am fost bucatar mexican in Montana :)

M-a facut sa spun in gandul meu "todo bien" cand ne-a intrebat simpatica chelnarita despre cum a fost mancarea

Gracias amigos!

Dorin




















No comments: