Friday, December 16, 2011

Cea mai lunga zi din an


Joia asta care a trecut a fost o astfel de zi. Nu pentru ca soarele ar fi rasarit mai devreme si ar fi apus mai tarziu, ci pentru ca a fost ultima zi „competitionala”a familiei Blaga pe 2011.

A inceput dimineata devreme la 5:30. Marea competitie la inot Blaga vs Blaga Jr :)
Au fost 4 probe, toate pe distanta de 50m. Primele 3 (craul, bras, si proba „pe spate” :)) le-am castigat detasat (la vreo 5m diferenta). A 4-a a fost Mihai cu flippers (labe de scafandru) si eu nu. La jumatatea distantei, cand sa ma „dau peste cap”, l-am vazut cu coada ochiului ca s-a intors primul. Mi-am zis ca nu ii de gluma si ultimii 25m am tras tare, ca o locomotiva cu aburi (cel putin asa a sunat la sfarsit). Am recuperat din distanta, insa a terminat inaintea mea la jumatate de metru. Asadar, scorul in 2011 a fost 3-1. Sper ca anul viitor sa nu ma lase pe mine cu labe de scafandru si sa fie 0-4 :)

Apoi a urmat o pauza ( a se citi 8 ore la serviciu :)) Copiii sunt deja in vacanta, asa ca pentru ei a fost „Pijama day” (ziua in care au mers la centrul de vacanta imbracati in pijamale).


Iar pe seara am avut Christmas party la Kenpo. A fost super cool. Copiii au facut concurs cu parintii (probe de genul: 5m mers taras, 5 star-jumps, si apoi 5 pumni la sac) si mai apoi au trebuit sa ne invete o tehnica ce-au exersat-o anul asta. Eu si Alina am invatat un kata si l-am executat „sincron” impreuna cu ei. A fost interesant, caci a fost un kata pe care doar juniorii il invata, asa ca a fost si pentru mine la prima „auditie”.

Seara s-a terminat cu Chrismas party de adulti (tot la kenpo), unde am invatat cate o tehnica noua din cele pentru centura maro, verde si albastra. Tot timpul asta am mancat o gramada de dulciuri. Asa da clasa! Si apoi am terminat cu un bufet cu de toate bunatatile. Anul asta am luat locul 3 la prezenta (cu 120 de ore de antrenament). Avand in vedere ca am fost plecat 5 saptamani in Romania, a fost ok.

Insa seara nu s-a terminat aici. La 10 seara am fost la o petrecere surpriza. Fata unor prieteni de familie a avut „graduation day” (ziua in care a terminat universitatea) si prietenii ei i-au organizat o petrecere surpriza. Am ratat la mustata evenimentul si am ajuns la cateva minute dupa ce a ajuns ea acasa (inca se mai putea simti mirosul „pocnitorilor”).

Alte bunataturi, alta tura de povesti .. si alta tura de carat pitici somnorosi la masina.

Pana in 17 ianuarie 2012, program de voie. Nu tu pian, nu tu inot, nu tu kenpo, nu tu gimnastica. Hurray! In sfarsit am si eu 7 seri libere pe saptamana sa fac ce vreau muschii mei (asta bineinteles daca ii de acord si Alina ;))

Enjoying life!

Dorin

No comments: