Friday, June 10, 2011

Sydney … si planuri de vacanta

Ieri am ajuns in Sydney la o conferinta de real estate care va avea loc in urmatoarele trei zile. E a doua oara in mai putin de doua luni cand ajung in Sydney si de data asta o sa il “explorez” de unul singur, caci mi-am lasat trupa acasa in Brisbane.

Mai am doar o saptamana si cateva zile pana la concediu si sper ca ceea ce o sa aud aici sa fie ca o gura de “energie” de care am atata nevoie.

Ultimele luni au fost putin mai monotone, prins cu serviciu si cu rutina de zi cu zi. Parca nu iti vine sa incepi nimic gandindu-te ca in cateva saptamani pleci in vacanta, asa ca suntem pe “pilot automat”, incercand sa terminam ultimele lucruri incepute aici, insa cu gandul la Romania … si la Roma.

Anul asta daca tot ajungem in tara, o sa incercam sa gustam din ceea ce are de oferit o alta capitala europeana. Daca anul trecut a fost Paris, anul asta e Roma. De data asta o sa mergem in formatie completa, caci vrem sa ne bucuram impreuna de bucata de istorie + mancarea si vinul cu care sunt sigur ca o sa ne intampine.

O sa fie un prilej bun sa invete juniorii mei putina istorie antica si un bun prilej si pentru mine sa imi reamintesc despre stramosii nostri.

Dorin

No comments: