Saturday, June 19, 2010

Socceroos ...


Cu doar doua ore intaintea unui meci care e privit de australieni ca si o finala (meciul cu Ghana), as vrea sa postez cateva ganduri despre cum se vede Cupa Mondiala de aici din Australia.

Cu cateva luni mai intainte am incercat sa imi iau concediu in aceasta perioada si sa il petrec in Romania si sa ma bucur de mondialul asta in compania tovarasilor mei, oameni care inteleg sportul asta :)
Aici chiar si cand joaca Australia, tot cel mai important eveniment al saptamanii trecute a fost un meci de rugbi in care echipa Queensland-ului a invins pe cei din Sydney si au luat pentru a 5-a oara consecutiv trofeul...

Cum nu s-a putut sa imi iau concediul decat in august incerc sa ma uit din camaruta mea la acest campionat.. singur singurel(cateodata mai vine si Alina si ne uitam impreuna la unele meciuri). Ora la care se disputa merciurile este fie 21:30, fie 12 noaptea, fie 4:30 dimineata. Cred ca va dati seama ce “ochi ca de broasca care s-a uitat la sudura” am eu dimineata cand ma duc la munca.

De vreo saptamana mi-am “mutat” dormitorul in camera mare .. adica dorm la televizor. Nu reusesc intotdeauna sa vad toate meciurile care se difuzeaza noaptea, insa cateodata ma mai trezesc si daca ii meciul interesant ma uit la el, daca nu dorm mai departe.

Referitor la faza asta, tin minte o faza care mi s-a parut funny cand au fost socrii mei aici la noi. Intr-o dimineata, mama Alinei a venit in camera mare si cand m-a vazut dormind pe canapea s-a gandit ca poate ne-am certat si ca am plecat din dormitor. Cred ca s-a linistit cand a vazut-o pe Alina dormind in fotoliu :)

Am primit un mail imediat dupa primul meci al Australiei cu Germania din care reiesea ceva de genul:“tara mea adoptiva a batut pe tzara ta adoptiva”. Unii dintre voi au ghicit: e vorba de Sorin Ivascu (a.k.a. Sorel), omul caruia ii datorez venirea mea in Australia (numai el stie cat m-a batut la cap sa venim impreuna. Ulterior el s-a razgandit alegand Germania). I-am trimis si eu un mail “de imbarbatare” dupa meciul pierdut de nemti in compania sarbilor.

Acum inteleg de ce e bine sa ai dubla cetatenie .. pot sa ma bucur (caci sper ca o sa ma bucur in seara asta) cand echipa noastra (in cazul asta Australia) joaca un meci la o cupa Mondiala. Sper ca pe viitor bucuria mea sa fie dubla si sa ma bucur si pentru Romania.

Am fugit sa vad meciul cu Olanda .. si sa ma imbrac si eu in culorile galben-verzi ale australienilor. Hai Australia!

Cheers,
Dorin

Ca sa vedeti cata incredere am in ei, azi am cumparat o gramada de tricouri/jersee in culorile Australiei ... ca parca vad ca o sa treaca de grupe si o sa li se dubleze preturile.

Note to myself: la urmatorul campionat mondial o sa imi iau o intreaga luna pauza si o sa savurez fiecare meci asa cum se cuvine!

3 comments:

Sebi S said...

sal,
eu nu am reusit sa vad nici un meci in intregime.acasa nu aveam timp ca eram la munca iar aici la alin le inregistram si ne uitam numai la goluri. la urmatorul promit ca imi iau si eu concediu si poate il vedem impreuna(vedem noi pe ce continent). bafta!

Sebi said...

poate atunci bei si tu o bere:):):)
(cu lamaie)

Anonymous said...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!