Sunday, February 1, 2009

Rezultatul

Rafael Nadal e marele castigator al Australian Open de anul asta. Pentru prima data din istoria competitiei a castigat un spaniol. Mi-ar fi placut sa castige Federer, nu ca tin mai mult cu el, insa mi se pare ca e un mare campion si nu prea e indragit si respectat de lume asa cum merita. Poate la anul ...

Postul asta e unul scurt, in care am vrut sa va dau un feedback la target-ul propus acum aproape o luna:78 kg.



Urmatorul target e sa imi consolidez cele 78 de kg mult dorite (si sa nu mai trebuiasca sa alerg dimineata ca sa ajung la ele) :) si sa imi canalizez energia si spre alte parti din viata mea unde mai am nevoie de imbunatatiri.

Cheers,

Dorin

1 comment:

Anonymous said...

Felicitari....
eram ferm convinsa ca vei reusi...

eu mai am inca de luptat pana sa imi ajung tinta... insa garantat ca voi ajunge acolo mai repede sau mai tarziu.. o sa vezi...

te pup,
Sido.