Sunday, January 6, 2008

I did it my way ...

Astazi, 5 ianuarie, se implineste un an de cand am primit viza de Australia. De fapt am descoperit-o dupa cateva zile cand m-am intors la servici, caci mi-a venit pe adresa de la Siemens.

Tin minte ca am citit de cateva ori mailul si parca nu imi venea sa cred prima fraza din acel email: I am pleased to advise that visas have now been granted to you and your family. (ma bucur sa va informez ca vizele v-au fost acordate dvs. si familiei dvs.)Scrisoarea se termina cu: I would also like to take this opportunity to wish you and your family well for your future in Australia. (vreau de asemenea sa profit de aceasta oportunitate si sa va doresc dvs, si intregii voastre familii numai bine in viitor in Australia).

Parca nu imi venea sa cred (oricum eu nu am crezut ca emigrez decat in momentul in care am vazut viza in pasaport). M-am simtit ca si un copil care si-a dorit ceva foarte mult si dupa mai bine de un an de zile cand a primit acel lucru, isi intreaba cu neincredere in glas parintele „Chiar tata, e pentru mine??”

A trecut un an de atunci si prins de valtoarea lucrurilor de zi cu zi am uitat de aceasta scrisoare si am uitat si de Jason Zaikos, tipul de la emigrari care a fost autorul ei.

M-am gandit sa fac acum la trecerea dintre ani un bilant cu lucrurile pe care le-am realizat in anul in care a trecut. De aceea am ales titlul postului dupa ce am vazut peisa lui Frank Sinatra cantata de Robbie Williams vezi link

Mi-au venit in minte cele doua centuri pe care le-am luat la tae kwon-do (mai am inca sapte pana la neagra :)), sau faptul ca lucrez in domeniu de 7 luni de zile, sau faptul ca fiul meu a terminat foarte bine clasa 1 (in ciuda faptului ca a venit la jumatatea anului scolar si ca nu stia aproape nimic in engleza), sau ca de la cele 4 valize, fiecare cantarind aproape 20 de kg, am ajuns sa avem o masina si casa cu de toate prin ea.

Insa zilele astea am avut sansa sa chat-uiesc si sa vorbesc la telefon cu cativa dintre prietenii mei care au ramas in Romania si mi-am dat seama ca de fapt cele mai mari realizari ale anului trecut au fost faptul ca am fost binecuvantat cu o familie si niste prieteni minunati si ca cei 15.000 de km care ne despart nu au reusit sa faca sa uitam unii de altii. Thanks a lot guys!

De aceea va doresc la toti din toata inima un an 2008 plin de ...tot ce e mai bun si fie ca toate visele voastre sa vi se implineasca. Tot ce trebuie sa faceti e sa indrazniti sa visati!

Cheers,

Dorin

No comments: