Thursday, December 13, 2007

X-mas Party ... la 35 de grade

Am luat o mica pauza de la scris pe blog, ca au fost cateva saptamani in care odata cu mutarea nu am avut acces la internet de acasa. Asta ar fi unul din motivele pentru care nu am lansat nici celalalt blog la data anuntata. Insa ... am revenit :)

Initial in acest post am vrut sa scriu despre noua noastra locuinta si sa pun ceva poze cu ea, dar ultimele zile au fost cam ploioase si m-am gandit sa astept niste zile insorite ca sa imi iasa pozele mai frumoase.

Asa ca azi o sa va spun cateva lucruri despre felul in care simt eu sarbatorile de iarna, de aici de la Antipozi.

Ca peste tot in lume, si aici lumea se pregateste de vacanta. Toate magazinele sunt frumos aranjate, doldora de cadouri si de ornamente de Craciun. Ce mai? Ai zice ca vine Craciunul...
Insa una din diferentele fata de Romania, ar fi ca, daca acolo vine vacanta de iarna, aici vine vacanta de .... vara. Cand eram in Romania ma gandeam, ok ... o sa fie anotimpurile schimbate. Ei si ce? Mare branza ...

Nu stiu daca e mare sau mica braza, insa e destul de ciudat sa intampini anul nou in plina vara. Sentimentele care ma incearca sunt contradictorii ... pe deoparte astept vacanta dupa jumatate de an de munca, insa mintea mea nu vrea sa o asocieze nici cum cu Mos Craciun, cu colinzi, vin fiert, etc.

Daca anul trecut, pe vremea asta, ne faceam planuri unde sa mergem de colindat si unde o sa facem revelionul, acum nu avem nici un plan. Ne gandim doar ca o sa mergem la ocean si probaibl ca o sa ne facem ceva abonamente la unul dintre parcurile tematice de aici din Brisbane (MovieWorld, DreamWorld, Wet’n’wild, Sea Wold, etc). Probabil ca o sa avem si noi vin fiert si colinzi (si .. neaparat sarmale), insa nu cred ca o sa aiba aceiasi savoare ca in Romania. Om vedea :)

Weekendul trecut am avut primul meu X-mas party cu firma. Zic primul, caci saptamana viitoare o sa mai am unul cu colegii care lucram in proiect (avem inchiriat un teren de golf pentru asta).

Party-ul a fost mai mult pentru copii. Baietzii de la Dialog au inchiriat terenul unei scoli din Brisbane, unde au adus tot felul de „linghishpiluri” (bumping cars, jumping castle, tea cup ride, climbing wall, etc).

Pe langa astea una dintre atractii au fost animale de ferma (oi, capre, un purcelush). Noi nu ne-am inghesuit sa le vedem ca doar nu demult am plecat din Bargau :), si oricum le-am vazut si la Australian Zoo.





Bineinteles ca si-a facut aparitia si Mos Craciun, si piticii au fost tare incantati ca nu i-a uitat nici anul asta si cumintenia lor a fost rasplatita cu cadouri.





Pentru toata lumea a fost o sambata plina si destul de obositoare, poate si datorita faptului ca afara au fost in jur de 35 de grade. Insa, inarmati cu crema de soare (si piticii si cu sapci), am infruntat caldura de afara si ne-am dat pe toate chestiile care erau pe acolo.




Si copilul din mine a fost multumit, caci m-am catarat pe un perete de alpinism. A fost ceva mai dificil decat panoul de catarare de la Grill Party-ul de la Siemens de anul trecut.








Nu am fost singurul "Cliffhanger" din familie, Alina si Mihai au incercat si ei.




Spor la „zgribulit” ... si sa faceti un bulgare de zapada si pentru mine

Cheers,

Dorin

P.S. Vreau sa le multumesc celor care au completat sondajul si am sa vin cu amanunte legate de noul blog; deocamdata inca mai am ceva de lucru la interfata si concept, insa intre timp mai trag cu ochiul si la "concurenta":)

1 comment:

Andrei said...

Azi am vazut prima ninsoare la Bucurest. Cu niste fulgi maaari :)