Monday, December 31, 2007

Craciun Fericit

Dupa o saptamana cam ploioasa de vacanta, m-am gandit sa scriu ultimul meu post din acest an. In acest post vreau sa va spun cum am petrecut noi Craciunul, aici in Brisbane.

De sarbatori am avut parte de sarmale, curcan si multe bunatati de-ale locului (fructe de mare, mango) insa noi nu am pregatit nimic din toate astea. Pentru prima data nu am participat la forfota din magazine, iar goana dupa cadouri si cumpararea mancarurilor s-a transformat in cumpararea unui suc, a unui chec si a catorva pungi de nachos si de alune. Ne-a lipsit bradul de Craciun (chiar daca vecinii nostri au impodobit palmierii din fata casei) si chiar si cadourile.

In ajun am fost intr-un parc de distractii (Wet'n'wild) si ne-am dat pe tot felul de topogane cu apa spre deliciul piticilor si al nostru, iar in ziua de Craciun am fost la colindat. E ciudat ca dupa ce ne-am infruptat din bucatele generoase am fost invitati de gazda sa mergem in piscina si in jacuzzi :)

Apoi seara am mers sa colindam romanii cu care am inceput experienta australiana (Adi&Mari)

A treia zi am fost invitati la alta familie de romani (iar curcan si 3 randuri de mancare) .. si ne-au zis ca a fost prima data cand cineva i-a colindat. E un pic ciudat cum se intampla de colindat prin partile astea, caci piticii s-au trezit cu cadouri pe la fiecare casa pe la care am mers. Si si noi am mers cu o ciocolata sub brat ... si un six-pack de bere.

Ne-am facut unii altora cadouri rachete de tenis de camp (putem considera astea cadourile de Craciun).. ca deh, e rusine ca avem teren in batatura... poate asa mai scapam si de kilogramele care se depun cu deplasarile astea. ..

Si zilele care au urmat am fost tot pe drumuri ... am mers pe principiul din Bargau "Ca asa e la colindat/ Merge omul nechemat / Si se duce netipat" :)

Acum ne pregatim sa mergem in South Bank sa vedem focurile de artificii si sa facem Revelionul cu o pereche de Clujeni. Pentru seara asta Alina s-a intrecut pe sine in prepararea bucatelor, asa ca intampinam noul an cu salata de boef, de ciuperci si de vinete ... la fel ca in Romania. Sa aveti pofta buna! :)

Va dorim Sarbatori Fericite! ... si un an 2008 mult mai bun decat asta care da sa treaca.

Ne auzim peste un an!

Dorin

1 comment:

Andrei said...

La multi ani si sa ne auzim cu bine in noul an. Toate planurile sa va iasa asa cum v-ati dorit.